Wazzup!

Alla inlägg under december 2011

Av Adnan Von Panfu - 31 december 2011 17:55

Pandiana Jones och Amina spelar av: adnan_von_panfu

Henrik spelas av: h1 ( sigge-rock )


Henrik. Jäsp!

Amine: Jäsp!

Pandi: Hmm? Jag har inte sätt en sån här blomma sen flera år!

Henrik: Godmorgon Pandi, godmorgon Amine och GODMORGON VÄRLDEN!

Amina: Vet du vart vi ska gå nu hattmakare?

Pandi: Ja, jag fick en karta från din pappa.

Amina: Ok.

Pandi: Där inne ska vi gå!

Henrik: Hoppas det inte finns några spindlar där inne!

Amina: Henke?

Henrik: Ja min kära barn?

Amina: Vart kommer du ifrån?

Henrik: Från England, Hur så?


Amina: Jag bara hörde dialekten :P.

Henrik: Okej.

Pandi: Kom nu hörni!


I laburinten...


 

Amina: Skojar du eller? en laburint!

Henrik: Eh, har du en plan Pandi?

Pandi: Okej hörni, lyssna nu! Allting står på denna bok Aminas far gav mig!

Amina: Ok.

Henrik: Ok.

Pandi: AJAJAJ!

Henrik: Vad?!

Pandi: Oj oj! jag brände sidan där det stog hur man kom ditt!

Amina: Seriöst!

Pandi: Men jag vet vilken dörr det är och det är dörren som är bredvid

den facklan med RÖD eld!

Vi tar min piska och kastar den någonstans så den blir som en lian.

Amina: Oj.

Pandi: Så! kom nu!

 




 

I lava bron...



 

Pandi: Försiktigt med bron! det finns lava under!

Amina: HÅLL MIN HAND NÄR VI GÅR ÖVER PANDI!

Pandi: Hehehe!

   

 

I färgrummet...


 

Henrik: Oj oj! hoppas du inte har bränt sidan där det står hur man kommer förbi hit!

Pandi: ska se.......................tur! det står:

För att komma förbi färgrummet så måste ni ta: Blå mot vänster, Gul rakt fram,

röd mot höger, gul rakt fram, blå mot höger och röd längst fram.

Pandi: Följ mig!


Någonstans under marken...


Amina: Wow! vad är detta för ställe?!

 

Henrik: Kolla den där maskinen där!

Pandi: Okej, nu står det...

Vakten: HALT! UPP MED HÄNDERNA!

Pandi: ... Dörren längst fram! DIN FAR LURADE OSS!

Amina: VA!?

Vakten: Klart han gjorde! Och nu vill han tala med er!

 



Fortsättning följer...


Skriv en kommentar om ni vill var amed så ska jag komma på vad ni kan vara för en!

//a_v_p


































Av Adnan Von Panfu - 31 december 2011 01:21

Tja hörni! Mig som skriver i natten som vanligt men idag är det level dag!

 

Nästa del av Pandiana Jones kommer snart!

//a_v_p  

 


Av Adnan Von Panfu - 30 december 2011 01:10

Henrik: Kom igen Pandi, vart är du!?

 

Henrik: Där är du!

Pandi: SPRING! SPRIIIIING!

Henrik: VADÅ HAR DU DEN?!

Pandi: JA! SPRING!

 

Henrik: Vänta lite!

Pandi: Henke, stannar nu så lovar jag en sak! jag ska skära av dina fingrar och hänga dom på min julgran och

sjunga julsång!

Henrik: Kära nån!


I biblioteket...


Gudfadern: Har ni det jag sökte Henke?

Henrik: Ja du, här är den!

 

Gudfadern: Och du är?

Pandi: Jones, Pandiana Jones.

Gudfadern: Okej, hörni, min dotter vill gärna vara med någon som kan föra henne ut lite på

äventyr! Kanske du kan hjälpa henne få lite kul...?

Pandi: Jag vet inte, är hon redo för det?

Gudfadern: Klart hon är! AMINA! AMINA KOM!

Amina: Vad pappa?

Pandi: Holly Molly!

 

Gudfadern: Dom här unga männen ska ta ut er på äventyr!

Amina: Unga? Han där uppe har långt skägg och den andra blev typ uppfostrad på cirkus!

Pandi: Wow vilken... fin... unge ni har...

Gudfadern: Tack! jag uppfostrade henne själv.

Pandi: Ser det...

 Vi borde nog gå nu!

Gudfadern: Glöm inte skatten Jones!

Pandi: Nej då ( tänker: tjur gubbe )


I vulkanen...


Amina: Aaah, jag har så ont i foten!

Pandi: Heh? Du vet väll nu att vi ska gå ner från vulkanen och in i den där MÖRKA skogen!

Amina: Va! Aldrig!

Pandi: Okej då, vänta här medans vulkanen kommer spruta upp lava på dig! Oj! Jag hör lite nu!

Amina: JAG FÖLJER MED!


I mörka skogen...


Pandi: Har du hört någonting om fotbollen Henke?

Henrik: Jo, det står 3:0 till bollywood!

Pandi: Hah! Lycka till Pandaland!

Amina: Det är allt ni män tänker på! Sport! Visa lite värdighet! Du bara går runt i läder och TROR ATT DU KAN

ALLTING!!!!!!!!!!!!!!!

Pandi: HÖRDU DU! Jag har allt värdighet och du ska inte bry dig OM MIG! OCH VAD JAG HAR PÅ MIG!!!!!

Amina: ÅÅH JAG BLIR SÅ SJUK NÄR JAG SER PÅ DIG!

Henrik: Oh! Herre! Gud!

Pandi: Vad Henke?

Henrik: Jag såg just en stoooor spindel!

Pandi: Oj, skräm bort den innan ballerinan här blir rädd!

Amina: Vad kallade du mig?! Tvinga mig inte säga till min pappa så hans maffior kan

ta hand om dig DIN LÄDER POJKE!

Pandi: Jag tror han bryr sig om skatten mer än dig.

Amina: Det är så inte sant!

Pandi: Okej hörni! Lägg dags, vi har en stor dag franför oss imorgon!

Henrik: Hoppas jag drömmer om när jag hittade en slickepinne!

Pandi: Du vill alltid drömma om det!

Henrik: Du har nog rätt...


Fortsättning följer...







Av Adnan Von Panfu - 29 december 2011 18:51

Tja! Jag tycker att det är bättre att vänta lite med Pavataren så vi kan ta Pandiana Jones istället!

Om ni vill se Pavatar säsong 2 får ni vänta lite ;)

ses!

a_v_p


Av Adnan Von Panfu - 29 december 2011 17:19

Hej! jag vill gärna skriva nya berättelser för det var as kul och man får bröm om den är bra :)

Nu när Kyle äntligen är en Pavatar och han har tyvär dött och den nya Pavataren har kommit kanske

vi kan fortsätta med henne

Berättelsen ska då heta:

PAVATAR legenden om Medina

Den ska handla om Medina! Det är ju Kyles dotter dotter! Sjukt va ;)

Men det kommer finnas en OND snubbe som ska försöka ta över panfuriket och kommer ifrån

Pandaland från panfuriket medans vår är från Bollywood!

Och den andra nämde jag ju förut också det är förstås

INDIANA JONES!

   

Välj genom att skriva en kommentar!

vi ses! a_v_p

och nämn andra om bloggen så dom också kan läsa om Medina eller Indiana Jones!

 





Av Adnan Von Panfu - 29 december 2011 13:57

Hej! Jag har tänkt mig att visa hur man klär ut sig till Kyle, Jasmine, Oliver och dom andra

Idag ska jag börja med 3!

Nummer 1:

Ni ser ju att han har bytt skor för att Eldförsten brände hans skor och hår :S

nummer 2:

Där byter Jasmine hår typ hela tiden!

nummer 3:

Igentligen fanns inte Oliver när han var 93 år men så där såg han ut ;)


 

Och nu till något annat jag vill säga...


 

GRATTIS ANZY!

På födelse dagen!

ses! a_v_p 

Av Adnan Von Panfu - 29 december 2011 00:41

Både Kyle och dom andra har kommit i knipa men vad kommer att hända?


Jasmine: SNÄLLA, DU KAN TA OSS MEN INTE MITT BARN!

Vakten: Glöm det! MOHAHAHAHA

 

Eldmästaren: LÄMNA DOM IFRED!

Jasmine: ELDMÄSTAREN! DU ÖVERLEVDE!

Vakten: Killar, dags att röja upp här!

vakten: Jag hatar lyckliga slut!

 

Eldmästaren: Dags att dra hörni!


 

Någonstans i Kyles tankar...


 

Kyle: Var... var är jag?

Pavatar Lion: Ingen fara Kyle.

Kyle: Vem sa det?

Pavatar Maria: Vi vill bara hjälpa dig!

Kyle: Va!?

Pavatar Don: Vi vill dig inget illa!

Kyle: Inte?

Pavatar Anna: Nej då! Vänd dig bara om.

Kyle: Herregud!

   

Kyle: Vilka är ni!?

Pavatar Lion: Vi är dom förra pavatarerna som nu är döda.

Kyle: Vad unga ni ser ut!

Pavatar Maria: Ja, många av oss dog i krig unga!

Pavatar Lion: Undrar du vart du och dina föreldrar kom ifrån?

Kyle: Ja! Jätte mycket!

Pavatar Lion: Saken är att...

Alla pavatarerna: Vi skapade dom.

Kyle: Va!

Pavatar Lion: Saken är att Eldförsten var så stark att ingen pavatar skulle kunna förgöra han

så därför ville vi skapa dig. Men det fick man inte så vi skapade dina föreldrar som skulle föda dig!

Därför skapade vi dom i den hemliga skogen därför ingen av dom ägde det stället!

Så Kyle! Om du ska klara det här måste du ha vår hjälp!

Kyle: Ja, jag tror att alla ni 4 kommer klå han!

Pavatar Lion: Var redo nu Kyle!


I djungeln...


Eldförsten: HAHAHA Vad är det? Like svar som dina föreldrar?

Du skulle höra din mamma bad om nåd för att vara i liv...

Alla Pavatarerna: AAAAAAAAAAAAAH!

 

Eldförsten: Vad i?!

Alla Pavatarerna: Eldförsten Zoren, du har skapat kaos i hela panfuriket och ska få betala för det!

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

 

Eldförtsen: FÖRSVINN!

Alla pavatarerna: Du kan springa men du kan inte gömma dig!


I Sjön...


Eldförsten: Här får du!

 

Alla pavatarerna: Eldförsten Zoren, du ska få känna hur det är att vara en slav åt dig själv!

HÄR FÅR DU SJÄLV! AAAAAAAAH!


Kyle: Vad hände? Lion? Maria? Don? Anna? Eeeeeldförsten???

VART ÄR ALLA! Aja, strunt i dom, jag går till slottet och ser om dom är kvar där!



 

I slottet...


 

Kyle: JASMINE, OLIVER, LILLEN, Eldmästaren?

Jasmine: KYLE!

Oliver: KYLE!

Eldmästaren: KYLE!

Elyk: GogaKyle!

Kyle: Eldmästaren? Du kom tillbaka!

Eldmästaren: Klart jag gjorde! Om det inte var för mig så skulle du aldrig se dina vänner igen!

Oliver: SANT, sant!

Jasmine: Och Kyle, öhm Jag och Elyk kan inte klara oss utan en pappa så...jag undrar om du typ...

Kyle: Räkna med mig!

Kyle: Vänta, är inte Elyk Kyle baklänges?

Jasmine: Tyst med dig xD

Oliver: Oj oj! ser ut som det kommer bli ett bröllooooooooooop!

Elyk: Gogo Oliver skriker som en tupp!

Oliver: Hallå!


 

Och Oliver hadde rätt! det blev ett bröllop mellan Jasmine och Kyle

Och Kyle och Jasmine fick ett barn som hette Ida!

    

Så nu slapp Elyk vara ensam med att leka och gosa med djuren.

Eldmästaren blev den nya Eldförsten och kallades Eldförsten Fernando!

Det var hans namn! Fernando!

60 år senare dog Kyle för hans tid var ute

 

Det blev en stor begravning och alla i hela panfu riket kom!

Dagen efter så fick Ida en fantastisk dotter

Varför är hon fantastisk? Jo, hon var den nya PAVATAREN!


 

SLUT! 









Av Adnan Von Panfu - 28 december 2011 01:14

Slaget mellan Kyle och Eldförsten fortsätter medans Jasmine, Oliver och Eldmästaren

ska förstöra bomben som kommer spränga andra delar!


Jasmine: Den är ju as stor!

 

Eldmästaren: Ja ja, Gå nu! Jag ska spränga den med min eld!

Jasmine: Men kommer du att klara det?

Eldmästaren: öhm ja JA det kommer ja! gå nu med Oliver så kommer jag efter!

Vakten: Hallå! HALT!

Eldmästaren: SPRING! HAAAA!

KABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

   



I Staden...


Oliver: Jag kan inte fatta det! Hela San Franpanfu sprängdes!

Jasmine: ÅÅH OLIVER! JAG MÅST FÅ EN KRAM! ( Gråter )

Oliver: Så ja Jasmine, vi går och hämtar ditt barn och gömmer oss i mitt hus.

Jasmine: Ok.


I Djungeln...


Kyle: Smaka på den här!

 

Eldförsten: JAG HAR FÅTT NOG MED DIG! HÄR FÅR DU SJÄLV! HAA!
Kyle: AAH!

 

Eldförsten: MOHAHAHAHA! HUR TJÄNST DET?




 

I slottet...



 

Oliver: Vad har hänt här?

Jasmine: Dom måste nog fira Eldförstens födelsedag!

 

Oliver: Snyggt!


I Elyks rum...


Jasmine: ÄLSKLING!

Elyk: Mamma! Gaga!

 

Jasmine: Kom innan dom andra kommer!



i slotts terassen...


Jasmine: Kom fort innan... ÅH NEJ!

 

Oliver: Ledsen Jasmine, gjorde mitt bästa


 

Fortsättning följer... 













Presentation


Tjena! Ni känner ju mig, men om inte så heter jag adnan_von_panfu och älskar panfu som f*n! Jag gillar att skriva berättelser och min bästa är Pavataren! Möt mig på Wordfeud! jag heter A-V-P

Fråga mig

89 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni PAVATAR legenden om Medina?
 Klart att jag gör!
 Bästa jag har läst
 Usch!
 Nepp!
 Jag vet inte varför jag klicka här...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards